Verzending & Levertijd

 

Wat is de levertijd van PuurMi?

Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen indien mogelijk te beperken. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een track & trace code van de door jouw gekozen bezorgservice. PostNL, DHL en DPD Home streven ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of door extreme weersomstandigheden) vertraging oploopt. In dat geval zijn wij niet aansprakelijk maar adviseren wij je om contact op te nemen met de bezorgservice.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad? Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland? 

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

Woon je in het Westland? In dat geval bezorgen we je bestelling (tot €100 zelf tegen een vergoeding van €1,99, je kunt voor deze optie kiezen tijdens het bestelproces. Bij een bestelling vanaf € 100 zijn hier geen kosten aan verbonden.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen. Kies voor deze optie tijdens het bestelproces. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar is om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is Fazanterie 5, 2672 DX in Naaldwijk. 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid van PuurMi Styling & Design?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering een retour te melden, zonder opgave van reden. Je hebt na melding van retour nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.