KLANTENSERVICE

Veelgestelde vragen

Heeft PuurMi een fysieke winkel?

PuurMi is een webshop, maar we bieden wel de mogelijkheid aan om producten in het echt te kunnen bekijken in onze showroom.

Wil je graag langskomen? We zijn op afspraak geopend, stuur even een berichtje of bel om een afspraak te maken.

Mag ik de productfoto's uit de webshop gebruiken?

Ja, dit mag. De meeste productfoto's zijn vrij te gebruiken.
De afbeeldingen die voorzien zijn van een watermerk zijn eigen foto's en dienen ook als zodanig en in zijn geheel gepubliceerd te worden. 
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. We bieden een veilige betaling aan om via Mollie met iDeal te betalen. Komt u het bestelde product ophalen dan kunt u contant betalen of per pin.

Wat is de levertijd van PuurMi?

Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen te beperken. Bij de producten staat in de beschrijving altijd een geschatte levertijd. Indien je meerdere producten besteld hanteren we altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen indien mogelijk te beperken. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met een track & trace code van de door jouw gekozen bezorgservice. PostNL, DHL en DPD Home streven ernaar om alle pakketten zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra wij je bestelling hebben verzonden ligt dit proces niet meer in onze handen. Het kan zijn dat je bestelling (rond de feestdagen of bij extreme weersomstandigheden) vertraging oploopt. In dat geval zijn wij niet aansprakelijk maar adviseren wij je om contact op te nemen met de bezorgservice.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Jammer, je favoriete product is niet op voorraad! Stuur in dat geval even een mailtje. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw ingekocht is of dat het nog onderweg is. We zullen er na je mail alles aan doen om het product zo snel mogelijk weer online te hebben.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

We verzenden je bestelling in de meeste gevallen met PostNL. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere verzendaanbieder, je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht door middel van een track en trace code.

Woon je in het Westland? In dat geval bezorgen we je bestelling (tot €100 zelf tegen een vergoeding van €1,99, je kunt voor deze optie kiezen tijdens het bestelproces. Bij een bestelling vanaf €100 zijn hier geen kosten aan verbonden.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen. Kies voor deze optie tijdens het bestelproces. Je zult altijd een berichtje van ons ontvangen als je bestelling klaar is om opgehaald te worden. Ons afhaaladres is Fazanterie 5, 2672 DX in Naaldwijk. 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

Wat is het retourbeleid van PuurMi?

Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14  zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Overige informatie lees je op deze pagina waar je tevens het retourformulier in kunt vullen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren, in dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.

Je leest hier meer over op de pagina retourneren.

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over een artikel kun je contact opnemen mailen naar info@puurmi.nl of via ons contactformulier.

Vermeld hierbij altijd je bestelnummer zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken.

Wat te doen als wij er samen niet uitkomen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@puurmi.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat je vraag er niet tussen?

Als je vraag hierboven niet beantwoord is kan je altijd contact opnemen. We proberen je binnen 24 uur een reactie te geven!